fredag den 14. august 2009

Det er uhyggeligt

hvad der sker - uden man ved hvorfor.
Da vi var i Italien i anden uge af april 09, lejede vi den mindste bil overhovedet, men fik den på billedet. Ikke dårligt, ikke dårligt.
Nu har Europcar hævet 60 euro på vores konto - 4 måneder efter - uden forklaring på hvad og hvorfor.

Dengang vi afleverede bilen, fyldt op med diesel og uden skrammer, fik vi en kvittering på, at INTET var galt. Hvad er det så lige der sker?

Nu har jeg jo tiden til det, men i guder, hvor er det tidskrævende, at få fat på en medarbejder hos holiday autos, som formidlede lejen og videre til Europcar, som efter at have modtaget div. scannede kvitteringer fra leje og bank, skriver at der kan gå op til 3-4 uger, inden vi hører noget.

Det er da ikke tilfredsstillende.

1 kommentar:

  1. Hvis du er blevet snydt, eller på anden måde følt dig dårligt behandlet af en forretning eller et firma, så kan du oprette en gratis klage, således at andre kan høre om din oplevelse, eller kommentere din klage.

    http://www.SnydOgBedrag.dk

    SvarSlet